Διαδικτυακή προεκλογική εκστρατεία

American-ElectionΈνα μεγάλο μέρος της προεκλογικής "μάχης" των αμερικανικών εκλογών μένεται στο διαδίκτυο. Ο πιο απλός τρόπος διαφήμισης (κυρίως ενημέρωσης) είναι η αποστολή newsletter σε αυτούς που ενδιαφέρθηκαν να βρίσκονται σε επαφή με τον αγαπημένο τους πολιτικό. Ακόμα και εγώ που δεν ψηφίζω καθόλου στις ΗΠΑ ήμουν παραλήπτης τετοιων ενημερωτικών γραμμάτων από την Hillary που οικογενειακώς αυτή, ο σύζυγος (Bill Clinton, "Πρώην προεδρος ΗΠΑ") και η κορη (Chelsie Clinton, "Μέλλοντική υποψήφια για κάποιο αξίωμα και εμφανώς προωθημένη από Bill και Hillary") μου έστελναν ζητώντας κάποια χρηματική βοήθεια για την καμπάνια της καθώς επίσης και να την προωθήσω σε φίλους και συγγενείς μου στην Βόρεια Καρολίνα, που ψευδώς τους ανέφερα ότι διαμένω και εργάζομαι ως ξυλοκόπος. Αυτός ο τρόπος δεν φαίνεται να είναι και τόσο αποτελεσματικός αφου για να ενδιαφερθεί κάποιος να λαμβάνει ενημερώσεις σίγουρα είναι "Σίγουρη Ψήφος", αν όχι "Δαγκωτή". Η ουσία είναι ο υπόλοιπος λαός που δεν έχει ακόμα αποφασίσει ή βρίσκεται στα όρια των δυο στρατοπέδων. Σε αυτές τις περιπτώσεις αναλαμβάνει δράση η επιστήμη της διαφήμισης ελαφρώς αναμεμιγμένη με την διαδικτυακή τεχνολογία και με background το σερφάρισμα στο ιντερνΈτ. Τα επιτελεία των υποψηφίων ακολουθούν τα ίχνη αυτών που πέρασαν από το φτωχικό website τους (Και μάλλον πρέπει να είναι το μεγαλύτερο μέρος του εκλογικού σώματος, έστω και από περιέργεια) φυτεύοντας τους ένα cookie βαθιά μέσα στον υπολογιστή τους. Η διαδικτυακή συμπεριφορά του ψηφοφόρου είναι πλέον πολύ εύκολο να καταγραφεί με αποτέλεσμα να μπορεί άνετα να "σχεδιαστεί" η προσωπικότητα του. Έχοντας δεδομένη την προσωπικότητα ενός "IP" είναι πλέον πολύ εύκολο να εφαρμοστεί, κατα κάποιο τρόπο, ιδιαίτερα στοχευμένη διαφήμιση που να ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του κάθενα. Για παράδειγμα αν κάποιος χρήστης επισκέπτεται συχνα websites που απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο σε ενήλικες (π.χ pornosites) είναι πολύ πιθανόν να βρεθεί κάποια στιγμή μπροστά σε μια διαφήμιση σαν αυτές που βάζει η google. Για παράδειγμα:

Μαύρες γυμνές τα κανουν όλα Λευκές καραφλές πόρνες
Όλες οι κρυφές σου επιθυμίες εδω. Έλα για ΑΛΛΑΓΗ νεαρό αγόρι! Η ηλικία δεν ειναι εμπόδιο. Είναι ΕΜΠΕΙΡΙΑ…
www.barackobama.com www.johnmccain.com

H προσέγγιση αυτή είναι το μέλλον στην προεκλογική διαφήμιση αφού ο καταναλωτής (Λέγε με ψηφοφόρο, αν θέλεις) θα παίρνει αυτό που πραγματικά έχει ανάγκη.

Related Articles

Η...

4 ΣχόλιαΣχολιάστε

  • Τετοια ποστ Αριτονι μονο εσυ μπορεις να γραψεις. Μπραβο. Μου αρεσε οτι εγραψες οτι ησουν ξυλοκοπος στη Βορεια Καρολινα. Εγω αν ξαναγεννιομουν θα ηθελα να ειμαι Σεριφης ή Δήμαρχος στην Αλαμπαμα (where the sky ‘s always blue).

  • Ναι βασικα εχει καποιο δικιο ο Σπυρος. Αμα ηταν εκθεση στο σχολειο και εγω ημουν ο δασκαλος δεν θα εβαζα και πολυ μεγαλο βαθμο. Υπαρχουν καποιες σωστες σκεψεις στο κειμενο αλλα ο επιλογος δεν βγαζει και μεγαλο νοημα. Ελπιζω να βελτιωθει ο Αριτονι στα επομενα του ποστς. Νεος ειναι ακομα…

  • @spyros: Οχι,δεν θέλω να πώ αυτό.Θέλω να πώ ότι στο μέλλον η πολιτική διαφήμιση (και όχι απαραίτητα μόνο αυτή) θα είναι τόσο προσωποποιημένη που θα καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του καταναλωτή (θα τον πείθει πιο εύκολα). Το παράδειγμα είναι ένα είδος διαφήμισης που θα μπορούσε να καλύψει του εθισμένους επισκέπτες site που απευθυνονται σε ενήλικες. Αν το εβλεπε αυτό, για παράδειγμα ας πούμε, ο Ντίνος κατά την περιήγηση του σε τέτοιου είδους site, πρώτα θα γελούσε, μετά θα πήγαινε εκεί που δείχνει το λινν με πολλές πιθανότητες να δημιουργήσει στενότερους δεσμούς με τον διαφημιζόμενο.
    @Ντινος: Το θέμα δεν είναι ο μεγάλος βαθμός αλλά η δυνατότητα να περάσω την τάξη…Κύριε…

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *