Toshiba Places – Μια πλατφόρμα περιεχομένου και υπηρεσιών ζωντανεύει

Όπως ακριβώς συμβαίνει μέσα σε ένα εμπορικό κέντρο, οι πελάτες μπορούν να επισκεφτούν διαφορετικά ‘Places’ για να έχουν πρόσβαση σε διάφορες προσφορές, ενώ η εμπειρία του χρήστη και η επιλογή περιεχομένου και υπηρεσιών είναι ανάλογα με τη συσκευή τους. Το Toshiba Places είναι προσβάσιμο μέσω βασικού web browser στα PCs και μέσω μιας ειδικής επιφάνειας χρήσης στις τηλεοράσεις. Με αυτήν την προσθήκη στο Music Place, το οποίο παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2011, οι χρήστες μπορούν να απολαμβάνουν ποικιλία περιεχομένου και υπηρεσιών όπως το νέο Video Place, News Place, Game Place, App Place και Services Place με ένα απλό login. Επιπλέον, το Social Place επιτρέπει τη διανομή φωτογραφιών και βίντεο μεταξύ διαφορετικών χρηστών και συσκευών. Αυτές οι τοποθεσίες θα είναι διαθέσιμες σε διάφορες χώρες και κατηγορίες προϊόντων μέσα στο 2011, ξεκινώντας τον Απρίλιο.

Η Toshiba δεν περιορίζεται στο hardware
«Το Toshiba Places διευρύνει τις δραστηριότητες της Toshiba στην ψηφιακή διασκέδαση και την πληροφορική πέρα από το βασικό επιχειρηματικό πυρήνα της που είναι το hardware», επισημαίνει ο κ. Thomas Teckentrup, General Manager Software and Services, της Toshiba Europe. «Ενώ έχουμε ήδη ξεκινήσει να προσφέρουμε μουσική και υπηρεσίες για PCs, το Toshiba Places κάνει τις υπηρεσίες εύκολα προσβάσιμες μέσω μιας κοινής πλατφόρμας. Παράλληλα προσφέρει νέες κατηγορίες περιεχομένου όπως video και software. Η TV είναι φυσικά το επόμενό μας προϊόν που θα συνδεθεί στην πλατφόρμα, αφού οι καταναλωτές θέλουν να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο με πολλούς τρόπος – δηλαδή ακριβώς αυτό που προσφέρει το Toshiba Places!»

Η γκάμα τουToshiba Places portfolio
Η πρόσβαση στο Toshiba Places δεν απευθύνεται μόνο σε πελάτες της Toshiba αλλά είναι ανοιχτή σε όλους τους καταναλωτές. Στην αρχική του φάση το Toshiba Places περιλαμβάνει τις εξής Τοποθεσίες :
o Video Place (σε TV και PC): Πρόσβαση σε Video on Demand υπηρεσίες ή Pay-Per-View. Οι συνεργασίες περιλαμβάνουν τις Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment και διάφορους τομείς του Turner Broadcasting Group όπως το Cartoon Network, το Boomerang και Boing.
o Music Place (σε TV και PC): Κατέβασμα και streaming μουσικού περιεχομένου. Παρέχεται μέσω 7digital στο PC και υποστηρίζει επίσης το ComFM Internet radio και podcast portal στην TV.
o Social Place(σε TV και PC): Οι χρήστες μπορούν να ανεβάσουν videos και φωτογραφίες και να τις μοιραστούν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Παρέχεται μέσω Flickr και Dailymotion.
o News Place (σε TV): Πρόσβαση σε ειδήσεις, αθλητικά και άλλες πληροφορίες. Οι συνεργασίες περιλαμβάνουν τη L’Équipe, το Pages Jaunes και πολλές άλλες.
o TV Place (σε TV): Πρόσβαση σε TV οδηγούς και TV υπηρεσίες όπως το BBC iPlayer στο Ηνωμένο Βασίλειο ή το INA και NRJ στη Γαλλία.
o Game Place (σε PC): Παιχνίδια για online διασκέδαση ή download μέσω Wildtangent.
o App Place (σε PC): Αγορά και download software στο online κατάστημα της Toshiba.
o Services Place (σε PC): Αγορά διάφορων υπηρεσιών όπως ανάκτηση δεδομένων στο online κατάστημα της Toshiba.

Αρκεί μόνο μία εγγραφή
Μόλις οι καταναλωτές αποκτήσουν Toshiba ID, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες και περιεχόμενο από διάφορους συνεργάτες και μέσω διαφορετικών συσκευών χωρίς να χρειάζεται να κάνουν εγγραφή για κάθε ξεχωριστή Τοποθεσία. «Η επάρκεια, μια εκτενής γκάμα και η απόλυτη ικανοποίηση του καταναλωτή αποτέλεσαν προτεραιότητες στο σχεδιασμό του Toshiba Places», συμπλήρωσε ο κ. Teckentrup.

Βέλτιστη εμπειρία για κάθε τύπο συσκευής
Η Toshiba έλαβε υπόψη την εμπειρία του χρήστη στο σχεδιασμό του Toshiba Places. «Οι χρήστες PC, είναι συνηθισμένοι σε Web περιβάλλον αλλά αναζητούν διακαώς πλατφόρμες αναζήτησης καλού περιεχομένου» σύμφωνα με τον κ. Thomas Teckentrup. « Για το λόγο αυτό προσφέρουμε μια εμπειρία βασισμένη σε Web με κοινή πλοήγηση, που όμως αφήνει την αίσθηση της μοναδικής περιήγησης στις Τοποθεσίες που είναι διαθέσιμες εκεί». Η διαδικασία είναι διαφορετική στις τηλεοράσεις– η πλοήγηση στο περιεχόμενο γίνεται εύκολα με ένα απλό τηλεχειριστήριο. « Οι καταναλωτές που μπαίνουν στο Toshiba Places με άλλες συσκευές θα δουν μια ομοιότητα και θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο από αυτές τις διαφορετικές συσκευές. Μπορούν επίσης να μοιραστούν περιεχόμενο με άλλους χρήστες. « Η εμπειρία είναι η βέλτιστη για κάθε συσκευή. Αυτό είναι μοναδικό χαρακτηριστικό της Toshiba» συνέχισε ο κ. Teckentrup.

Σύμφωνα με τον κ. Kai Henniges, CEO της Viewster AG: « Η Toshiba δημιούργησε μια έξυπνη πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να απολαύσουν τα video-on-demand της Viewster μέσα από οποιαδήποτε συσκευή. Είμαστε έτοιμοι να ενδυναμώσουμε και άλλα χαρακτηριστικά που θα βοηθήσουν την απόδοση των προϊόντων μας σε multi-screen

Με το βλέμμα στο μέλλον
Η Toshiba σκοπεύει να διευρύνει το Toshiba Places το 2011 επεκτείνοντάς το σε διάφορες χώρες, ενσωματώνοντας το σε περισσότερες συσκευές και προσθέτοντας νέα Places – όπως διανομή περιεχομένου μέσω δημοφιλών social networks και cloud storage. Στην TV, το Toshiba Places σχεδιάζεται να εξελιχθεί σε κεντρικό κόμβο που θα συνδυάζει broadcast, broadband και τοπικά δίκτυα για να προσφέρει την απόλυτη περιεχομενοκεντρική εμπειρία στους χρήστες. Στο μέλλον, θα αναπτυχθεί μια νέα γενιά εφαρμογών για περισσότερη αλληλεπίδραση μεταξύ των συσκευών της Toshiba.

Related Articles

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *