Aμεση & Απλή η ταυτοποίηση κατόχων και χρηστών Καρτοκινητής Τηλεφωνίας WIND

Wind Tellas

Σε ταυτοποίηση των καρτοκινητών συνδέσεων οφείλουν να προχωρήσουν οι κάτοχοί τους, όπως ορίζει ο Νόμος 3783/2009.

Για τους πελάτες καρτοκινητής τηλεφωνίας WIND (WIND f2g, Q card, MO ‘MAD, AB, WIND International), η διαδικασία ταυτοποίησης είναι απλή, γρήγορη και χωρίς κόστος. Γίνεται στα 400 καταστήματα WIND ανά την Ελλάδα, καθώς και σε άλλα εξουσιοδοτημένα από την εταιρεία σημεία εξυπηρέτησης πελατών, έχοντας ήδη ξεκινήσει πιλοτικά από τα μέσα Οκτωβρίου.

Ο συνδρομητής καρτοκινητής τηλεφωνίας στο πλαίσιο της διαδικασίας ταυτοποίησης, υπογράφει στο κατάστημα WIND Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 προς την ΕΕΤΤ, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα έγγραφα ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο). Σύμφωνα με τη νομοθεσία, εάν ο χρήστης είναι διαφορετικός από τον κάτοχο, θα πρέπει να δηλωθούν και τα στοιχεία ταυτότητας του χρήστη της σύνδεσης.

Οι αλλοδαποί μπορούν να ταυτοποιούν τις συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας με αντίστοιχα έγγραφα ταυτοπροσωπίας όπως φωτοτυπία άδειας παραμονής, ειδικό δελτίο ταυτότητας ομογενούς/δελτίο ταυτότητας αλλοδαπού.

Η διαδικασία ταυτοποίησης αφορά μόνο τους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας WIND, και όχι τους υφιστάμενους συνδρομητές συμβολαίου της εταιρείας. Οι συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας θα πρέπει να έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους ως 30.07.2010. Πέραν της ημερομηνίας αυτής, η εταιρεία υποχρεούται να διακόψει άμεσα την παροχή της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας, έστω και αν έχει καταβληθεί από τον ανώνυμο συνδρομητή το οικονομικό αντίτιμο του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά τις 07/11/2009, οι καρτοκινητές συνδέσεις που θα διαθέτει η WIND προς τους πελάτες της δε θα έχουν τη δυνατότητα αυτόματης ενεργοποίησης με την πρώτη κλήση, όπως ίσχυε ως τώρα. Πλέον ο πελάτης θα πρέπει να επισκεφθεί ένα κατάστημα WIND ή εξουσιοδοτημένο σημείο εξυπηρέτησης προκειμένου να δηλώσει τα στοιχεία του και να ενεργοποιήσει άμεσα τη σύνδεση.

Σε περίπτωση αλλαγής στοιχείων των κατόχων ή χρηστών της σύνδεσης, οι κάτοχοι θα πρέπει να ενημερώνουν σχετικά τη WIND Ελλάς, όπως και στην περίπτωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας σύνδεσής τους.

ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ WIND

Χρήσιμες Ερωτήσεις – Απαντήσεις:

1. Tι σημαίνει ταυτοποίηση;

Πλέον κάθε συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένος με βάση τη νέα νομοθεσία (Νόμος ΥΠ ΑΡΙΘΜ. 3783) να δηλώνει τα στοιχεία ταυτότητάς του έτσι ώστε να γίνεται αντιστοίχιση με τον αριθμό του κινητού (MSISDN) και την sim κάρτας (ICC ID) που έχει. Επιπλέον θα πρέπει να δηλώνονται και τα στοιχεία ταυτότητας του χρήστη σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον χρήστη.

2. Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία ταυτοποίησης;

H διαδικασία Tαυτοποίησης των κατόχων της καρτοκινητής τηλεφωνίας (F2G, Q-card, MO’MAD, AB, WIND International) έχει ήδη ξεκινήσει από την WIND. Μπορείτε να επισκεφτείτε ήδη ένα κατάστημα και να δηλώσετε τα στοιχεία σας.

Μετά τις 07/11/2009 όλα τα καρτοκινητά που θα διατίθενται στην αγορά, θα είναι φραγμένα, δηλαδή ο συνδρομητής που αγοράζει ένα καινούριο pre-paid αριθμό δεν θα μπορεί ούτε να κάνει ούτε να δέχεται κλήσεις. Όμως θα ακούει ένα προηχογραφημένο ενημερωτικό μήνυμα που θα τον προτρέπει να επισκεφτεί ένα κατάστημα WIND HELLAS ή εξουσιοδοτημένο σημείο μαζί με την ταυτότητά του για να δηλώσει τα στοιχεία του. Μόλις δηλώσει τα στοιχεία του, θα ενεργοποιείται άμεσα η σύνδεσή του.

3. Σε ποια σημεία θα γίνεται η ταυτοποίηση;

Σε οποιοδήποτε από τα 400 Καταστήματα WIND σε όλη την Ελλάδα ή σε εξουσιοδοτημένα σημεία.

4. Μπορώ να ταυτοποιηθώ ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά;

Όχι, η διαδικασία ταυτοποίησης γίνεται μόνο από τον ίδιο τον κάτοχο του καρτοκινητού ή οπουδήποτε άλλου εξουσιοδοτημένου προσώπου μέσω των Καταστημάτων WIND σε όλη την Ελλάδα.

5. θα επωμισθώ κάποιο κόστος;

Δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για τη διαδικασία.

6. Πως θα είμαι βέβαιος ότι έχω ταυτοποιηθεί;

Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας λαμβάνουν αντίγραφο της Αίτησης Ταυτοποίησης, αμέσως μετά το τέλος της διαδικασίας συμπλήρωσης της στα Καταστήματα WIND.

7. Αν το τηλέφωνο το χρησιμοποιεί το παιδί μου, τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να δηλωθεί το όνομα του παιδιού που τελικά χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται να δηλωθεί το όνομα του χρήστη του καρτοκινητού. Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας και την ταυτότητα του χρήστη, πέρα από τη δικής σας.

8. Από ποια ηλικία μπορεί κανείς να κάνει ταυτοποίηση; Ανήλικοι χρήστες με ταυτότητα μπορούν να ταυτοποιηθούν χωρίς την παρουσία του γονέα τους;

Αν είναι κάτω από 18, τότε θα χρειαστεί να συνοδεύεται από τους γονείς του.

9. Τι δικαιολογητικά απαιτούνται για την ταυτοποίηση;

Για τη συμπλήρωση της «Αίτησης ταυτοποίησης ή αλλαγής στοιχείων συνδρομητή και χρήστη προπληρωμένου χρόνου ομιλίας κινητής τηλεφωνίας και υπηρεσιών» οι ενδιαφερόμενοι χρειάζεται να προσκομίσουν στους εκπροσώπους των καταστημάτων WIND,

a. TΑΥΤΟΤΗΤΑ/ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ του κατόχου ή

b. Σε περίπτωση αλλοδαπών αντίστοιχο έγγραφο/όπως φωτοτυπία ΑΔΕΙΑΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ, ΕΙΔΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΟΜΟΓΕΝΟΥΣ/ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ

Αν υπάρχει χρήστης που είναι διαφορετικό πρόσωπο από το συνδρομητή, τότε χρειάζεται και η ταυτότητα του χρήστη & ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΧΡΗΣΤΗ.

10. Eφ’ όσον ταυτοποιηθώ, θα υπάρχει το νούμερό μου στον τηλεφωνικό κατάλογο;

Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας μπορούν να δηλώσουν «ναι ή όχι», στις υπηρεσίες

1) Καταγραφής στοιχείων στην υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου WIND ή

2) Καταγραφής στοιχείων ενοποιημένου τηλεφωνικού καταλόγου καθολικού παρόχου ή τρίτου.

Η επιλογή αυτή μπορεί να αλλάξει οποιαδήποτε χρονική στιγμή και είναι ανεξάρτητη της ταυτοποίησης.

11. Πόσους αριθμούς μπορώ να ταυτοποιήσω;

Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένοι να ταυτοποιήσουν όσους αριθμούς χρησιμοποιούν. Μπορείτε να ταυτοποιήσετε όσους αριθμούς θέλετε στο όνομά σας.

12. Δηλώνω και το IMEI της συσκευής; Αν σε ένα μήνα αλλάξω συσκευή, πρέπει να το ξαναδηλώσω;

Δεν είναι απαραίτητο να δηλώσετε τη συσκευή σας ή την αλλαγή της συσκευής.

13. Μπορεί κάποιος άλλος να κάνει ταυτοποίηση εκ μέρους μου, εφόσον έχει εξουσιοδότηση;

Βεβαίως, υπάρχει αυτή η δυνατότητα εφόσον η εξουσιοδότηση είναι επικυρωμένη με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής (π.χ. από προξενείο, Αστυνομικό Τμήμα ή Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών).

14. Θα μπορώ να αγοράζω πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας από το περίπτερο ή από άλλα σημεία πώλησης εκτός καταστημάτων WIND;

Βεβαίως, θα εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η δυνατότητα ωστόσο η συμπλήρωση της αίτησης ταυτοποίησης σε ένα από τα Καταστήματα WIND ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ υποχρεωτική για να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση του αριθμού.

15. Αν δεν δηλώσω τα στοιχεία μου μέχρι 30-7-2010 χάνω τον αριθμό μου;

Όχι το καρτοκινητό απλά φράσσεται προσωρινά είτε πρόκειται για νέο είτε παλιό συνδρομητή, με βάση το νέο νόμο.

16. Τι χρειάζεται να κάνω για να ενεργοποιηθεί ξανά η σύνδεσή μου;

To μόνο που θα χρειαστεί είναι να επισκεφτείτε ένα κατάστημα WIND ή άλλο σημείο εγγραφής και να δηλώσετε τα στοιχεία σας με βάση τη διαδικασία ταυτοποίησης.

Με αυτό τον τρόπο θα επανέρθει άμεσα η σύνδεσή σας κανονικά συμπεριλαμβανομένου και του πpοπληρωμένου χρόνο ομιλίας σας που είχατε την τελευταία φορά και θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τον αριθμό σας.

17. Αν είμαι στο εξωτερικό, πως μπορώ να κάνω ταυτοποίηση των στοιχείων μου;

Μέσω εξουσιοδότησης, εφόσον η εξουσιοδότηση είναι επικυρωμένη με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής (π.χ. από προξενείο, Αστυνομικό Τμήμα ή Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών). Έχετε δικαίωμα να δηλώσετε τα στοιχεία σας έως 30-06-2010.

18. Μέχρι πότε μπορώ να κάνω ταυτοποίηση του αριθμού μου;

Οι ήδη υπάρχοντες ανώνυμοι συνδρομητές προπληρωμένου χρόνου ομιλίας οφείλουν μέχρι 30.07.2010 να προχωρήσουν στη διαδικασία ταυτοποίησης. Μετά την ημερομηνία αυτή, η εταιρεία υποχρεούνται να διακόψει άμεσα την παροχή της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας, έστω και αν έχει καταβληθεί από τον ανώνυμο συνδρομητή το οικονομικό αντίτιμο του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας.

19. Χρειάζεται να υποβάλλω Υπεύθυνη Δήλωση στην Ε.Ε.Τ.Τ.;

Όχι η Υπεύθυνη Δήλωση υποβάλλεται στα Καταστήματα WIND. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να διατηρεί σχετικό αρχείο.

Related Articles

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *