Ξεκινά η ταυτοποίηση συνδέσεων καρτοκινητής COSMOTE

Cosmote

Η COSMOTE ενημερώνει ότι από 08/11/2009 τίθεται σε εφαρμογή η διαδικασία ταυτοποίησης των συνδρομητών καρτοκινητής τηλεφωνίας, όπως προβλέπεται από το νόμο (Ν.3783/2009).

Όλοι οι νέοι συνδρομητές καρτοκινητής COSMOΚΑΡΤΑ, WHAT’S UP, FROG και CIAO θα πρέπει να δηλώνουν τα στοιχεία ταυτότητας τους προκειμένου να ενεργοποιηθεί η σύνδεσή τους.

Οι υφιστάμενοι συνδρομητές καρτοκινητής COSMOTE, που έχουν ενεργοποιήσει τη σύνδεσή τους μέχρι και 07/11/2009, θα πρέπει να δηλώσουν τα στοιχεία τους μέχρι και τις 30 Ιουλίου 2010, προκειμένου να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το καρτοκινητό τους.

Η δήλωση των στοιχείων πραγματοποιείται εύκολα, γρήγορα, αξιόπιστα και εντελώς δωρεάν στα καταστήματα COSMOTE, στο εκτεταμένο εμπορικό δίκτυο ΓΕΡΜΑΝΟΣ, στα OTEshops και σε όλα τα σημεία του δικτύου αντιπροσώπων της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

Για να πραγματοποιήσει την ταυτοποίηση του καρτοκινητού του, ο συνδρομητής πρέπει να έχει μαζί την ταυτότητα ή το διαβατήριό του, καθώς και την SIM κάρτα ή τον 20-ψήφιο αριθμό που αναγράφεται πάνω σε αυτήν. Η διαδικασία ταυτοποίησης ολοκληρώνεται με την υπογραφή υπεύθυνης δήλωσης για την ακρίβεια των στοιχείων και είναι κοινή για υφιστάμενους και νέους συνδρομητές καρτοκινητής.

Εάν χρήστης της σύνδεσης καρτοκινητής είναι διαφορετικό πρόσωπο, ο συνδρομητής θα πρέπει να δηλώσει και τα στοιχεία ταυτότητας του χρήστη. Σε περίπτωση που κάποιος συνδρομητής έχει περισσότερες από μία συνδέσεις καρτοκινητής, μπορεί να τις δηλώσει όλες χωρίς κανέναν περιορισμό.

Τέλος, η COSMOTE επισημαίνει τα ακόλουθα:

• Η διαδικασία της ταυτοποίησης αφορά μόνο στην καρτοκινητή και οι υφιστάμενοι συνδρομητές των προγραμμάτων συμβολαίου της εταιρείας δεν χρειάζεται να πραγματοποιήσουν νέα δήλωση των στοιχείων τους.

• Για άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών, η διαδικασία της ταυτοποίησης πρέπει να γίνει από ενήλικα.

• Η εγγραφή των συνδρομητών στους τηλεφωνικούς καταλόγους είναι προαιρετική. Αν οι συνδρομητές δεν επιθυμούν τα στοιχεία τους να καταχωρηθούν σε τηλεφωνικούς καταλόγους θα πρέπει να το δηλώσουν εγγράφως κατά τη διαδικασία ταυτοποίησης.

• Σε περίπτωση που αλλάξει στοιχεία ο συνδρομητής ή ο χρήστης, ο συνδρομητής θα πρέπει να ενημερώνει άμεσα την εταιρεία. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση απώλειας ή κλοπής της SIM κάρτας, η οποία πρέπει να δηλώνεται προκειμένου να πραγματοποιηθεί άμεσα φραγή εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων.

Related Articles

1 ΣχόλιοΣχολιάστε

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *