germanwings vs easyjet

Ο ανταγωνισμός των οικονομικών αεροπορικών εταιριών καλά κρατεί. Τελευταία “κόντρα” καταγράφεται αυτή των Germanwings και easyjet μετά από το διαφημιστικό που δημοσίευσε η πρώτη και μάλιστα κατέκτησε και αντίστοιχο βραβείο στις Κάννες. Με λίγα λόγια, το video διακωμωδεί τα χαρακτηριστικά της EasyJet σχετικά με την επιλογή θέσης, και τις χρεώσεις χρήσης της τουαλέτας. Ακολουθεί το video και τα yada-yada λογάκια, που λέει και ο πρόεδρος.

Η αγαπημένη σε όλους αεροπορική εταιρεία και η Διαφημιστική Lukas Lindemann Rosinski κατέκτησαν με το σποτάκι «PLANEMOB» μία από τις επιθυμητές διακρίσεις

Λίγα αεροπορικά εισιτήρια, μερικές περιγραφικές πινακίδες και μία φωτογραφική μηχανή – δε χρειάζεται κανείς περισσότερα προκειμένου να δημιουργήσει μία πολύ καλή διαφήμιση. Αυτό σκέφτηκε και ο κριτής στις Κάννες για το φιλμάκι „Planemob“ από την Germanwings, το οποίο δημιούργησαν και απόλαυσαν οι επιβάτες πάνω από τα σύννεφα κατά τη διάρκεια της πτήσης. Το βιντεάκι διαδόθηκε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα σε όλα τα ΜΜΕ ενώ στο Youtube κατεγράφησαν πάνω από 488.000 κλικ.

Η ιδέα για αυτό το φιλμάκι είναι ιδιαίτερα απλή: Συνεργάτες της διαφημιστικής εταιρεία της Germanwings, Lukas Lindemann Rosinski, ανεβάζουν τον ανταγωνισμό πάνω από τα σύννεφα και παρουσιάζουν μία συνομιλία που πραγματοποιείται με τη βοήθεια πινακιδίων σε σχήμα bubble, τα οποία κρατάνε ψηλά. Το θέμα της συζήτησης αφορά στα μειονεκτήματα των ανταγωνιστών τους, όπως για παράδειγμα τη μη κράτηση συγκεκριμένων θέσεων, οπότε οι επιβάτες κάθονται όπου καταφέρουν, άσχετα από το αν είναι μια οικογένεια με παιδιά.

Ήδη την περασμένη χρονιά, η Germanwings και η Lukas Lindemann Rosinski είχανε διακριθεί ξανά στις Κάννες. Φέτος το σποτάκι αυτό ήταν μια από τις συνολικά τρεις γερμανικές ταινίες οι οποίες διακρίθηκαν στο σημαντικότερο φεστιβάλ της διαφημιστικής βιομηχανίας.

Related Articles

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *