Βραβείο Gold Effie για το “Σήμα καμπάνα”

Το ότι οι διαφημίσεις της Cosmote με το “Σήμα Καμπάνα” είναι από τις καλύτερες το ξέρετε ήδη. Αυτό που ίσως δεν ξέρετε, μέχρι τώρα, είναι ότι οι διαφημίσεις αυτές κατάφεραν αν αποσπάσουν τo βραβείο “Gold Effie Award” που δίνεται στις διαφημίσεις που ξεχωρίζουν και που καταφέρνουν να εντυπωθούν στην μνήμη του κοινού. Ακολουθούν τα yada-yada λογάκια, που λέει και ο πρόεδρος, του σχετικού δελτίου τύπου.

Το βραβείο “Gold Effie Award” απέσπασε η διαφημιστική καμπάνια «Σήμα Καμπάνα» της COSMOTE για την ευρεία κάλυψη του δικτύου της, στο πλαίσιο του θεσμού Βραβεία Effie Hellas 2010. Η πρωτότυπη καμπάνια με τους στρατιώτες στο απομακρυσμένο φυλάκιο, που τραγουδήθηκε σχεδόν από όλους μας, ξεχώρισε στην κατηγορία Εταιρική Επικοινωνία για το χιούμορ, την αμεσότητα, την αποτελεσματικότητα και την απήχηση που είχε σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Τη διάκριση, στην ίδια διοργάνωση, “Bronze Effie Award” πήρε και ο συμπαθητικός «φαντάρος» που καθαρίζει πατάτες στο «Όρος Πατάτα» επικοινωνώντας με χιούμορ την οικονομία που προσφέρουν τα συμβόλαια COSMOTE (κατηγορία Τηλεπικοινωνίες, Τεχνολογία και άλλα Αναλώσιμα). Και τις δύο καμπάνιες σχεδίασε και υλοποίησε η εταιρεία Bold Ogilvy.

Την πρώτη θέση στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών», κατέλαβε η COSMOTE και στην τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2010», που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά, την έμφαση που δίνει η COSMOTE στην εμπειρία του πελάτη και την παροχή υψηλών υπηρεσιών, αποτέλεσμα της συνεχούς ανάπτυξης και εκπαίδευσης των εργαζομένων της. Η προσπάθεια των στελεχών της Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE να βλέπουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια του πελάτη είναι αδιάκοπη και γίνεται με όρεξη, φιλότιμο και συνέπεια

Related Articles

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *