Δημοσκόπηση 20/7/2008

Κόμμα Οικολόγων

Ακόμα μια δημοσκόπηση (“εργαλείο” για τα κόμματα) της VPRC για την “Ελευθεροτυπία” βγήκε χθες στην δημοσιότητα για να καλύψει την περιέργεια αλλά και την ανησυχία κάποιων για το πως θα κατανεμηθούν οι “ψήφοι” της δημοσκόπησης λίγο πριν από τα μπάνια του Λαού. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας είχαν ως εξής:

  1. Ν.Δ.: 34%

  2. ΠΑ.ΣΟ.Κ. 30,5%

  3. ΣΥ.ΡΙ.Ζ.Α. 16%

  4. Κ.Κ.Ε.: 8%

  5. ΛΑ.Ό.Σ: 5%

  6. ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ:3,5%

Από τα παραπάνω, ο Σύλλογος Ελλήνων Πολιτών, του οποίου είμαι μέλος, βγάζει τα εξής συμπεράσματα:

  1. Ο δικομματισμός καλά κρατεί και ας λένε οι κακές γλώσσες το αντίθετο. Πολύ υψηλά ποσοστά μέσα σε μια περίοδο οικονόμικής και πολιτικής κρίσης που η ακρίβεια και τα σκάνδαλα έχουν την τιμητική τους.

  2. Ο ΣΥΡΙΖΑ καταφέρνει να διατηρεί το πολύ υψηλό ποσοστό του εδώ και μήνες παρόλο που έχει περάσει το σοκ και δέος  από την ανάλυψη της προεδρίας από το Τσίπρα. Το παράδειγμα του ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσαν να ακολουθήσουν και τα μεγάλα κόμματα αντικαθιστώντας τα “Τζάκια” με καλογυαλισμένους ηθοποιούς της τρέχουσας σεζόν ή ακόμα και να αναζητήσουν τον επόμενο αρχηγό τους σε κάποιο reality show τύπου “Fame Story” με τον Ψινάκη μέλος της κριτικής επιτροπής.

  3. Μεγάλο ποσοστό για τους Οικολόγους Πράσινους οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν σχεδόν καμμια παρουσία στα ΜΜΕ (που διαμορφώνουν συνειδήσεις), αλλά  δεν έχουν καταφέρει να χρησιμοποιήσουν ούτε καν το “Ενα τέταρτο δημοσιότητας” που αναλογεί σε κάθε άνθρωπο. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι είτε το αποτέλεσμα αυτό ήρθε εξαιτίας των οικολογικών ενεργειών του ΣΚΑΙ είτε επειδή τον τελευταίο καιρό είναι πολύ της μόδας η οικολογία και η ανακύκλωση ενώ ο τίτλος του κόμματος περιέχει λέξεις κλειδιά που το βάζουν ψηλά στο google σε αναζητήσεις θεμάτων οικολογίας.

Κατά την γνώμη μου δεν θα πρέπει οι δημοσκοπήσεις να δημοσιεύονται και να γίνονται γνωστές στον απλό Έλληνα πολίτη που μοχθεί για να ζήσει με δανεικά. Πρέπει να κρατιούνται κρυφές πάνω σε στρογγυλές τράπεζες σε ημιφωτισμένα δωμάτια και γύρω-γύρω οι επιτελείς, οι επικοινωνιολόγοι και οι διαφημιστές να συσκέφτονται, μέσα σε σύννεφα καπνού από τσιγάρα, τον τρόπο με τον οποίο θα δημιουργήσουν μια καινούρια πλαστή εικόνα προς τα έξω ωστε να καταφέρουν να κερδίσουν την μάχη των δημοσκοπήσεων, των εκλογών και της εξουσίας.

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *