Η Nokia ενεργοποιεί πρόγραμμα αντικατάστασης φορτιστών

Nokia, Αντικατάσταση Φορτιστών

Η Nokia ενεργοποίησε σήμερα ένα πρόγραμμα αντικατάστασης φορτιστών, μέσω του οποίου συνιστάται στους καταναλωτές που έχουν στη κατοχή τους κάποιους συγκεκριμένους φορτιστές, οι οποίοι φέρουν τη διακριτική ονομασία Nokia αλλά έχουν κατασκευαστεί από εξωτερικούς προμηθευτές της εταιρείας, να προβούν στη δωρεάν αντικατάστασή τους.

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης διαδικασίας ποιοτικού ελέγχου των προϊόντων της, η Nokia εντόπισε το ενδεχόμενο να υπάρχει κάποιο πρόβλημα σχετικό με την ποιότητα συγκεκριμένων φορτιστών τους οποίους έχει κατασκευάσει ένας από τους εξωτερικούς προμηθευτές της εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι το πλαστικό κάλυμμα των συγκεκριμμένων φορτιστών θα μπορούσε να χαλαρώσει και να αποκολληθεί, αφήνοντας εκτεθειμένο το εσωτερικό της συσκευής και προξενώντας, ενδεχομένως, κίνδυνο ηλεκτροπληξίας, σε περίπτωση που ο χρήστης θα ακουμπούσε σε ορισμένα σημεία του εσωτερικού του φορτιστή ενόσω αυτός θα βρισκόταν συνδεδεμένος σε έναν ενεργό ρευματοδότη. Η Nokia δε γνωρίζει οποιοδήποτε περιστατικό ή τραυματισμός που να σχετίζεται με τους συγκεκριμένους φορτιστές.

Το πρόγραμμα αντικατάστασης αφορά μόνον έναν περιορισμένο αριθμό φορτιστών οι οποίοι έχουν κατασκευαστεί μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, από έναν συγκεκριμένο εξωτερικό προμηθευτή. Πιο αναλυτικά, πρόκειται για τα μοντέλα AC-3E και AC-3U, τα οποία έχουν κατασκευαστεί στο διάστημα από τη 15η Ιουνίου 2009 έως την 9η Αυγούστου 2009, καθώς επίσης και για το μοντέλο AC-4U, με ημερομηνία παραγωγής από τη 13η Απριλίου 2009 έως την 25η Οκτωβρίου 2009. Μόνο το μοντέλο AC-3E είχε πωληθεί στην Ευρώπη, ενώ οι φορτιστές AC-3U και AC-4U πωλούνται μόνο στη Βόρεια και Λατινική Αμερική.

Για περισσότερες πληροφορίες η Nokia δημιούργησε ειδική ιστοσελίδα, όπου οι καταναλωτές μεταξύ άλλων μπορούν να ελέγξουν εάν οι φορτιστές τους περιλαμβάνονται σε αυτό το πρόγραμμα αντικατάστασης. Οι καταναλωτές παρακαλούνται να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση http://chargerexchange.nokia.com, ή την κεντρική ιστοσελίδα της Nokia στη χώρα τους. Παράλληλα έχει δημιουργηθεί ειδική γραμμή επικοινωνίας με αριθμό κλήσης 80044144300, την οποία οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση από τις 09:00 έως τις 17:00.

Η Nokia συνιστά στους καταναλωτές που διαθέτουν τους φορτιστές που εντάσσονται στο συγκεκριμένο πρόγραμμα αντικατάστασης να διακόψουν τη χρήση τους και να προχωρήσουν στην αντικατάστασή τους χωρίς καμία επιβάρυνση.

Βοηθητικές πληροφορίες – Πώς να διαπιστώσετε εάν ο φορτιστής σας εντάσσεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης.

Επειδή το ζήτημα που εντοπίστηκε αφορά μόνον σε ένα περιορισμένο αριθμό συγκεκριμένων τύπων φορτιστή, είναι σημαντικό για τους καταναλωτές να διαπιστώσουν εάν ο φορτιστής που έχουν στην κατοχή τους εντάσσεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης. Η Nokia θα αντικαταστήσει χωρίς κόστος όλους τους φορτιστές που πληρούν τις προϋποθέσεις.

Για να διαπιστώσετε εάν ο φορτιστής σας εντάσσεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης, παρακαλείστε να ανατρέξετε στην ετικέτα του φορτιστή σας και να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες.

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΟΤΙ : – Οι φορτιστές τύπου AC-3E και AC-3U που έχουν αγοραστεί πριν τη 15η Ιουνίου 2009, καθώς και οι φορτιστές με τύπο AC-4U οι οποίοι έχουν αγοραστεί πριν από τη 13η Απριλίου 2009, δεν εντάσσονται στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Επίσης, μόνον ένας περιορισμένος αριθμός φορτιστών αυτών των τύπων με ημερομηνία αγοράς μεταγενέστερη των παραπάνω ημερομηνιών εντάσσονται στο πρόγραμμα αντικατάστασης.

Οι φορτιστές που εντάσσονται στο πρόγραμμα αντικατάστασης μπορούν να ταυτοποιηθούν πολύ εύκολα ακολουθώντας μια διαδικασία με τρία βήματα, όπως εξηγείται παρακάτω. Παρακαλείστε να ανατρέξετε στη προηγούμενη φωτογραφία για πρόσθετες πληροφορίες.

Πρώτο βήμα – Βρείτε τον τύπο του φορτιστή για να διαπιστώσετε εάν αυτός εντάσσεται στο πρόγραμμα. Το πρόγραμμα αφορά τους ακόλουθους κωδικούς τύπου:

• AC-3E

• AC-3U

• AC-4U

Ενδεικνυόμενη ενέργεια – Εάν ο τύπος του φορτιστή σας είναι ένας από τους παραπάνω, τότε υπάρχει πιθανότητα να εντάσσεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης , και για το λόγο αυτό παρακαλείστε να προχωρήσετε στο δεύτερο βήμα. Εάν ο τύπος του φορτιστή σας δεν βρίσκεται στη λίστα του παραπάνω πίνακα, τότε ο φορτιστής σας δεν εντάσσεται στο πρόγραμμα και δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.

Δεύτερο βήμα – Διαπιστώστε εάν ο φορτιστής σας έχει κατασκευαστεί από την εταιρεία BYD.

Ενδεικνυόμενη ενέργεια – Εάν υπάρχουν τα γράμματα “BYD” στην ετικέτα του φορτιστή σας, τότε υπάρχει πιθανότητα να εντάσσεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης , και για το λόγο αυτό παρακαλείστε να προχωρήσετε στο τρίτο βήμα. Εάν η ένδειξη BYD δεν υπάρχει στην πινακίδα, τότε ο φορτιστής σας δεν εντάσσεται στο πρόγραμμα και δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.

Τρίτο βήμα – Προσδιορίστε τον κωδικό που αφορά την ημερομηνία παραγωγής του φορτιστή σας.

Ενδεικνυόμενη ενέργεια – Εάν ο φορτιστής που έχετε στην κατοχή σας είναι τύπου AC-3E ή AC-3U, και φέρει κωδικούς παραγωγής ανάμεσα στο “925” και το “939” (όπως φαίνεται και στη φωτογραφία της προηγούμενης σελίδας), τότε εντάσσεται στο πρόγραμμα και θα πρέπει να αντικατασταθεί δωρεάν με έναν καινούριο. Εάν στην πινακίδα εμφανίζεται οποιοσδήποτε άλλος κωδικός παραγωγής, τότε ο φορτιστής σας δεν εντάσσεται στο πρόγραμμα και δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.

Εάν έχετε στην κατοχή σας το μοντέλο AC-4U και ο φορτιστής σας φέρει κωδικούς παραγωγής ανάμεσα στο “916” και το “943”, τότε εντάσσεται στο πρόγραμμα και θα πρέπει να αντικατασταθεί δωρεάν με έναν καινούριο.

Εάν έχετε βεβαιωθεί ότι ο φορτιστής σας είναι προς αντικατάσταση, σας συνιστούμε να σταματήσετε να τον χρησιμοποιείτε.

Related Articles

3 ΣχόλιαΣχολιάστε

  • μπράβο στην Νοκια και ελπίζω αυτή τη φορά να είναι οργανωμένη σε όλα.

    εξηγώ, πρίν απο μερικά χρόνια (4-5 αν θυμάμαι καλά) η Nokia προχώρησε σε αντικατάσταση μπαταριών. Πολύ οργανωμένα, μπήκα στο net έδωσα τα στοιχεία μου και σε μερικές ημέρες ήρθε με courier σπίτι μου η νέα μπαταρία. Ως εδώ καλά….άλλα την παλιά μπαταρία την κράτησα. Σύμφωνα με την Nokia θα έστελναν έναν ειδικό φάκελο να την βάλω μέσα και να την στείλω χωρίς χρέωση πίσω στην εταιρεία για ανακύκλωση. Ο δεύτερος φάκελος δεν ήρθε ποτέ και μου έχει μείνει ακόμη η ελατωματική μπαταρία.

    Δεν έχω παράπονο ήταν όλα άψογα οργανωμένα άλλα στο τέλος λίγο μου τα χάλασαν….

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *