H Adobe εξαγοράζει την Omniture

Adobe

Η Adobe Systems Incorporated και η Omniture Inc. ανακοίνωσαν την οριστικοποίηση της συμφωνίας εξαγοράς της δεύτερης από την πρώτη με κόστος $1,8 δις. Μετά τη συμφωνία αυτή, η Adobe θα ξεκινήσει δημόσιο διαγωνισμό για την απόκτηση του συνόλου των κοινών μετοχών της Omniture για $21,50 ανά μετοχή.

Η εξαγορά της Omniture από την Adobe ενισχύει περαιτέρω το όραμα της να αλλάξει τον τρόπο που ο κόσμος καταναλώνει ιδέες και πληροφορίες. Με το συνδυασμό των εργαλείων δημιουργίας περιεχομένου και της σημαντικής πελατειακής βάσης της Adobe με τα Web Analytics και τις τεχνολογίες μέτρησης και βελτιστοποίησης της Omniture, η Adobe θα προσφέρει λύσεις που θα αλλάξουν τα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην κατανάλωση online υλικών σε όλα τα επίπεδα: περιεχομένου, πλατφόρμας και συσκευών.

Η αξία των προϊόντων της Adobe για το χρήστη αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά με αυτή την εξαγορά. Η δημιουργία περιεχομένου με εργαλεία, που ενσωματώνουν και τη διαδικασία βελτιστοποίησης, σε συνδυασμό με την άμεση μετάδοση του διευκολύνουν τη δουλειά του σχεδιασμού, της ανάπτυξης και της προώθησης περιεχομένου. Η τεχνολογία που θα προκύψει από αυτή τη συμφωνία θα δώσει τη δυνατότητα σε διαφημιστικές εταιρείες, εκδότες και online πωλητές να επιτύχουν μεγαλύτερο κέρδος από τις επενδύσεις τους σε digital media και να βελτιώσουν την εμπειρία για τον τελικό χρήστη.

“Οι πελάτες της Adobe πάντα περιμένουν από εμάς λύσεις που θα βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη και θα εξοικονομούν πόρους για τους ίδιους” σχολίασε ο Shantanu Narayen, President και CEO της Adobe. “Με αυτήν την κίνηση δίνουμε την ευκαιρία σε διαφημιστές, εταιρείες media και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο να αξιοποιήσουν στο μέγιστο βαθμό τις επενδύσεις τους σε τεχνολογικά μέσα”.

“Όραμα της Omniture είναι να δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να βελτιστοποιούν κάθε ψηφιακή διαδραστική εφαρμογή” σχολίασε ο Josh James, CEO της Omniture. “Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την Adobe, θα επιταχύνουμε τις δυνατότητές μας να πραγματοποιούμε το όραμά μας και να φέρνουμε καινοτόμες λύσεις στην αγορά για τη βελτίωση του περιεχομένου, της αποτελεσματικότητας της διαφημιστικής προβολής και της εμπειρίας του τελικού χρήστη, καταλήγοντας σε αύξηση των εσόδων από online διαφήμιση.”

Εκτεταμένες ευκαιρίες για Adobe και Omniture

Αυτή η εξαγορά θα αλλάξει σημαντικά τις δυνατότητες επέκτασης της Adobe στην αγορά με νέες λύσεις στο συνεχώς αναπτυσσόμενο κλάδο της online διαφήμισης, του ηλεκτρονικού εμπορίου και των digital media.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών θα προσφέρει, επίσης, πολύ χρήσιμες λύσεις για τις επιχειρήσεις ειδικά σε επίπεδο υπηρεσιών marketing.

Η εξαγορά της Omniture θα διαφοροποιήσει τις υπηρεσίες της Adobe περαιτέρω, καθώς θα την ενισχύσει με μια πλατφόρμα SaaS που θα μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι και τρισεκατομμύρια συναλλαγές ανά τρίμηνο, ένα εκτεταμένο οικοσύστημα συνεργατών και ένα δεκαδικό σύστημα τιμολόγησης.

Για την Omniture η συνεργασία με την Adobe θα σημάνει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί περαιτέρω και να διεισδύσει σε περισσότερες αγορές.

Ενσωμάτωση και Λεπτομέρειες Συμφωνίας

Στο πλαίσιο της συμφωνίας των δύο εταιρειών, η Omniture θα αποτελεί επιχειρηματική μονάδα της Adobe. Ο CEO της Omniture, Josh James θα γίνει vice president της νέας επιχειρηματικής μονάδας και θα αναφέρεται στον πρόεδρο και CEO της Adobe, Shantanu Narayen.

Η συμφωνία, που εξαρτάται από κυβερνητικές αποφάσεις, αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του τέταρτου τριμήνου του οικονομικού έτους 2009.

Related Articles

Leave a Reply

Η διεύθυνση σας δεν θα αναρτηθεί. Τα απαιτούμενα πεδία σημειώνονται με *